czwartek, 17 maja 2012

Metro - Nie Mów Mi, Jak To Robić Mam (+Jarecki, BRK, DJ Eprom) / Antidotum 10' ver. (+Jan Wyga, DJ Flip) 2012



To już dziś (17 maja). To właśnie ten dzień, na który wielu z Was czekało. Startujemy z pre-orderem 10" winylowego singla Metro, promującego jego nadchodzący wielkimi krokami album "Antidotum 2".

Na krążku dwa utwory - znajdujący się na albumie tytułowy "Antidotum" oraz prawdziwy non album track "Nie Mów Mi, Jak To Robić Mam". Skład? Wyga, Jarecki, BRK, DJ Eprom i najmłodszy w tym gronie DJ Flip. Nakład limitowany do 250 ręcznie numerowanych sztuk, jednak tylko 200 trafi do sprzedaży. Co tu dużo mówić? Zaglądajcie na profil Queen Size Records, lubcie go, a będzie Wam dane zobaczyć jak wygląda to cudo jeszcze nim trafi w Wasze ręce >> www.facebook.com/queensizerecords
www.facebook.com/queensizerecords

OFICJALNY PRE-ORDER W CENIE 39pln TYLKO NA www.sideone.pl, www.asfaltshop.pl i www.preorder.pl

PROMO: http://soundcloud.com/metrowski/metro-10inch-snippet

A - Jarecki, BRK, DJ Eprom - Nie Mów Mi, Jak To Robić Mam + Instrumental
B - Jan Wyga, DJ Flip - Antidotum (10" version) + Instrumental


Produkcja: Metro
Mastering: Marek Dulewicz
Grafika: Przemek Sainer Blejzyk



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz